Guitarscreams ,,

2011-10-28 / 17:25:27


Hemma från skolan !
Stället där man blir dövare för varje dag ~
Skrik och hög musik förstör mina öron ..
Tur att det är ett helt novemberlov med tid för återhämtning som kommer upp härnäst !

Jag har musik på "Elevens Tid" och har även haft minst 5 olika tinitusvolymer de senaste 3 timmarna.
Men det är alltid skönt att vara hemma, och att ha lov, och att dricka té.. Och att vara så vig !
Idag på musiken frågade Johanna om jag kunde lägga ena foten bakom huvudet.
"Det tycker jag är väldigt enkelt" svarade jag och lade båda fötterna bakom huvudet och ned över skulderbladen.
"OMG, kolla vad hon gör!" var det en äldre tjej som ropade, då tittade alla på mig förvånat. Det var pinsamt.. Usch ~

Och det är snart halloween !
DÅ. Kanske jag kommer upp med några riktiga bilder här, för er som är ointresserade :'3
Inte för att jag kommer synas som JAG, men. Ja .
Då ska ni få se vad ful jag är c:

/mosimosh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!