Mosi Mosh ! ~

2011-10-26 / 11:31:59

Moshi Moshi !
Jag heter Sofie och är 12 år !
Och. . Ja - jag tycker väldigt mycket om Japan !
Därför hade jag tänkt starta en blogg där jag kan skriva om vad jag tycker, och om mina övriga intressen.
Tre stycken kommer att få en stor roll här så småning om. .  c:

Jag tycket t.ex om att samla på Nendoroids - en av de underbaraste saker man kan göra med en vän ! ~
Men det är vissa saker man får se upp med också..
Om djur räknas som ett intresse så är det ett. Nog för att jag redan har fyra olika sorters husdjur, men det vore kul med en sort till!
Jag har två katter hos min pappa, en hund hos min mamma,  och en bror här och var som har en hamster hos nere hos hunden.  .
Men jag tänker skaffa två små råttor också !
De hämtas senast denna söndag ( 30 / 10 ) och ska få heta Yui & Minami. ~
De kommer att vara väldigt små när jag får dem, ungefär i storleken av möss.
Sedan så kommer de att växa till sig lite och kunna göra lite vad de vill.

Nu ska jag fortsätta min inläsningsdag och se på när frosten tinar av fönstren, ha det bra så länge ! ~
/ Zoffi-Chan

Strawberry & Lime .

/mosimosh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!