RP-veckor .

2011-11-07 / 16:38:02

O'hai there !
Förra veckan var jag på tandläkarbesök med "dåliga" nyheter, och en på superduper halloweenfest, den här veckan ska jag vara valpvakt och ha SO i skolan hela jävla tiden : 3

Onsdag v.44: Jag var hos Folktandvården med Tilde. Vi lekte med lego och byggde ett zoo, sen kom det några ungar och vi hann snika undan. Jag gjorde en koll och fick rapport om att jag skulle få komma tillbaka och fylla i början på mina två första hål, wohoo.

Fredag v.44: Jag var på en skitläskig fest hos Nora och Lovisa, värre än på Boda Borg. 
Spökrunda på vinden i ett stort väldans hus, ensam med bästisen Tilde2, garvandes åt alla spöken och monster ~
Som vi höll på och döda men. .
Leker med råttor tills klockan är 03.45.

Söndag v.44: Träffar min moster Jenny's nya hund - Link för första gången. En 40-cm's ulltuss som kutar runt överallt ~
Leker med råttor.

Måndag v.45: Börjar rapportveckorna med BARA SO, ganska kul faktiskt. Förstör båda benen på rasten, tröstar Nora och hämtar en väska.
Leker med råttor.
Upptäckte Florence and The Machine's nya låt ♥
Är hundvakt åt Bebislink ~
Sticker härifrån nu . . o w   o

/ Soffa .

http://www.youtube.com/watch?v=r6I4KvITlPE
By the way : 3

What The Water Gave Me ~


~~~~~~~~~~~  <-- myuu .

/mosimosh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!