Homu - Homu .

2011-10-27 / 17:19:23

Jag vill ha mina råttoor.. Så att den här bloggen kan komma igång någon gång ! D:
Inte för att jag skulle vara så bra på sådant då men..
Det är väl mest dem jag tänker blogga om, Yui och Minami !
Som sagt så skulle vi hämta dem antingen idag eller på söndag.
Jag har inte fått några besked av mamma än, så just nu sitter jag bara och väljer mellan att beställa och att inte beställa nendoroid Homura Akemi ( ♥ ) på pre-order..
Jag älskar Puella Magi så mycket. .
 
                                                  TT             TT
                                                   l l  /)   ^ (\ l l
                    ^        ^
I alla fall. .     .U w    U(\ 

Jag måste ha dem. Jag längtar efter dem ! ~
Du stör dig säkert på att jag skriver "dem" istället för "dom", men nu struntar jag i det och dig . c:

Jag vill veta om de blir bruna och vita eller vita och gråa. Det är viktigt.
Jag vill så gärna ha dem. . Och Homura.
Om vi inte hämtar dem idag så hämtar vi dem imorgon eller på söndag.. Men inte på lördag.
Alla ogillar lördag.. x D
Det här var ett meningslöst inlägg, så nu tänker jag lägga upp lite meningslösa bilder, plus en ful bild som jag gjorde i Paint när jag hade tråkigt.. 
                                                                          ^             ^
Ha det så bra, med mina meningslösa bilder !          (\ {  o    w    o  }  /)

/ Zoffaan .. ~

/mosimosh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!