Wähä .

2011-11-27 / 13:14:02
. .Hej.
Jag har *host* kanske *host* glömt bort min fiiiiiina blogg o w     o
Men jag har haft annat för mig, t.ex har jag beställt nendoroid Homura och Kurisu, , , ,
Och, på mitt DeviantArt-konto har min bästis lgt upp min nendoroidcomic i en grupp.. Hemskt.

Idag är det första advent! Fick jag reda på för c.a fem minuter sedan!
Det var slaget för snön, slaget för Sofie's glädje !
Igår var det ingen särskild dag alls ! Utan snö!
Då satt jag och Tilde och kollade på Pay it Forward, en jättefin film < 3
Sen . .  " Hade vi kul " med MoraTräsk.
Jag vek mig dubbel och Tilde gjorde så gott hon kunde õ w    õ
Alla har kul med MoraTräsk.
Meningsfyllt inlägg .
http://www.youtube.com/watch?v=_yoZjNvUIOk
Oh yeah .
/ Soffan  = w      =    <(  z   )
/mosimosh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!